Hulp bij het gebruik van Mijn VAL

Op deze pagina leest u wat u kunt doen als u problemen ervaart bij het gebruik van Mijn VAL.

Ik kan niet inloggen

U kunt een nieuw wachtwoord instellen via de Wachtwoord vergeten pagina . Lukt dit niet of heeft u andere vragen, neem dan contact op met uw apotheek.

Ik kan me niet registreren of inloggen omdat ik niet (meer) de beschikking over een mobiele telefoon heb

In dat geval is het om veiligheidsredenen helaas niet mogelijk om Mijn VAL te gebruiken.

Ik ben ingelogd maar mijn NAW gegevens kloppen niet

U kunt contact opnemen met uw apotheek zodat deze de gegevens aan kan passen. Na aanpassing kan het tot 24 uur duren voordat de wijzigingen voor u zichtbaar zijn in Mijn VAL.

Ik ben ingelogd maar mijn medische gegevens kloppen niet

U kunt contact opnemen met uw apotheek zodat deze de gegevens aan kan passen.

Ik heb een vraag over een factuur, of een andere financiƫle vraag

U kunt per mail contact met ons opnemen onder vermelding van de apotheek waar u ingeschreven staat: contact@eerstelijn.net.

Ik wil mijn account laten deactiveren of verwijderen

Neem hiervoor contact op met uw apotheek.